#współpraca
* Center for Human Technology
garść statystyk
87%
rodziców uważa, że firmy powinny angażować się w inicjatywy edukacyjne
76%
rodziców jest bardziej skłonnych do zakupu produktów lub usług od firm, które wspierają takie inicjatywy.
76%
rodziców ufa firmom, które angażują się w inicjatywy społeczne i edukacyjne, bardziej niż firmom, które tego nie robią.
66%
rodziców jest bardziej skłonnych do kupowania produktów i usług od firm, które angażują się w społeczne inicjatywy
Zależy nam, by brać udział w tworzeniu świata, w którym dzieci i rodziny mają zdrowe relacje z technologią!
Pragniemy pomagać dzieciom, młodzieży, młodym dorosłym i ich opiekunom
w przejmowaniu kontroli nad korzystaniem z wirtualnej rzeczywistości! Chcemy mieć wpływ na wdrażanie wytycznych i przepisów zwiększających świadomość technologiczną i budowanie dobrego samopoczucia (szczególnie w dobie cyfryzacji wielu płaszczyzn naszego życia)!
Nawiązanie kontaktu z naszą fundacją i podjęcie z nami wspólnej misji może
przynieść korzyści zarówno dzieciom, rodzicom jak i całej społeczności. Działania
podejmowane przez Fundację „Połącz się z głową” na rzecz higieny cyfrowej rodzin,
mają duże znaczenie dla kształtowania zdrowego i odpowiedzialnego cyfrowo pokolenia.
Współpracujemy z najlepszymi ekspertami, posiadamy doświadczenie i wiedzę,
monitorujemy rozwój technologiczny i najświeższe badania z zakresu
cyberpsychologii. Nasze działania pomagają przedsiębiorstwom i instytucjom
w lepszym rozumieniu problematyki interakcji dzieci i młodzieży z technologia
cyfrową oraz dostosowaniu swoich produktów / usług do potrzeb dzieci i rodziców.
garść statystyk
62%
osób w wieku od 12 do 18 lat codziennie korzysta z mediów społecznościowych
90+ minut/dzień
Dzieci i nastolatki spędzają na TikToku średnio 91 minut dziennie
54%
nastolatków twierdzi, że trudno byłoby zrezygnować z mediów społecznościowych
Edukacja medialna rodziców jest istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Niezwykle ważne jest, by opiekunowie dzieci przyglądali się własnym przekonaniom względem technologii. Działamy, m.in. po to, by uniknąć dwóch skrajnych postaw rodziców (stereotypowego, negatywnego nastawienia względem technologii oraz braku zainteresowania cyfrowym światem swojego dziecka).
Proponujemy wspólne działania edukacyjne (wspólne tworzenie treści
edukacyjnych, materiałów lub narzędzi, które mogą być wykorzystane przez
rodziców) oraz działania marketingowe (m.in.: kampanie edukacyjne, seminaria,
webinaria, konkursy, konferencje i inne wydarzenia).
Dzięki temu przedsiębiorstwo /instytucja / organizacja NGO może wspierać ważne cele społeczne, zwiększyć swoje znacznie jako podmiot odpowiedzialny społecznie, dotrzeć do nowej grupy odbiorców / klientów.
Działom HR dajemy możliwość zaangażowania pracowników przedsiębiorstwa w
wolontariat w ramach działań naszej organizacji. Działania charytatywne i społeczne
często podnoszą motywację pracowników, a jednocześnie dają okazję do integracji
zespołów i budowaniu prorodzinnej atmosfery w Waszej firmie.
Odpisujemy w ciągu 2 dni roboczych... albo szybciej :)